Garantie of klachten

Garantie

Ik sta helemaal achter de producten en doe hierin logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan je te leveren of te geven. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling niet overkomt of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie.

Hierin ben jij wettelijk gezien verplicht om binnen deze twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij niet moeilijk doen en gewoon kosteloos zorg dragen voor vervanging of passende oplossing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar heiko@droogtrainers.nl. Ik zal er dan alles aan doen om het probleem voor jou op te lossen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het mij gewoon even weten!