Eiwitrijke shakes zelf maken? Heel eenvoudig en mega gezond!

Eiwitrijke shakes zelf maken? Je kunt met een paar ingrediënten al een heerlijke vezelrijke en gezonde eiwitrijke shake maken! Als je veel sport kun je zelfs een scoop eiwitpoeder erbij doen voor nog meer resultaat in de gym en herstel. Voor de meeste mensen is dit een heerlijke shake waar je geen hongergevoel meer zult hebben over de rest van de dag. Deze havermout shake zit boordevol vezels, eiwitten en aminozuren.

Meer lezenEiwitrijke shakes zelf maken? Heel eenvoudig en mega gezond!

Rode bietjes met vis? Heerlijke combo vol met vitamine en smaak!

rode bietjes met vis

Rode bietjes met vis? Bieten is echt een heerlijke groente die je zowel gekookt als rauw kunt gebruiken voor vele gerechten. Ik mix deze heerlijke smaak volle rakkers door al mijn gerechten. Denk dan aan pasta, salades, ovenschotels, shakes en rijstgerechten het combineert echt werkelijk met alles.

Meer lezenRode bietjes met vis? Heerlijke combo vol met vitamine en smaak!

Zalm broccoli en zilvervliesrijst? Helemaal uit eigen keuken, lekker simpel!

Zalm broccoli en zilvervliesrijst

Zalm broccoli en zilvervliesrijst? Dit is een recept wat ik maak als mijn vriendin met regelmaat gaat sporten en lange dagen maakt. Waarom? Omdat je super snel een voedzame maaltijd hebt wat mee kan in bakjes! Daarbij zit het bordevol met groente en volwaardige vetten, eiwitten en vitamines. Dus super eenvoudig mee te nemen naar werk in een bakje of broodtrommel. Klaar om te starten?

Meer lezenZalm broccoli en zilvervliesrijst? Helemaal uit eigen keuken, lekker simpel!

Buikvet verbranden met komkommer? Belangrijkste Tips voor jou!

Buikvet verbranden komkommer

Lichaamsvet heeft de aparte gewoonte om zich op drie of vier plekken te concentreren, en één daarvan is de buik. Ook al eet je gezond en sport je veel, het kan bij het afvallen gebeuren dat het buikvat pas als laatste verdwijnt. In deze blogpost leer je hoe je de natuur een handje helpt bij buikvet verbranden. Komkommers zijn hier namelijk perfect voor!

Meer lezenBuikvet verbranden met komkommer? Belangrijkste Tips voor jou!

Is het slim om koolhydraten in je voedingspatroon te beperken?

Is het slim om koolhydraten in je voedingspatroon te beperken

Als je wilt afvallen, kun je tegenwoordig uit zeer uiteenlopende diëten kiezen. Een zeer populaire variant is het zogenaamde koolhydraatarme dieet. Door je koolhydraatinname per dag te beperken kun je snel bijzonder goede resultaten behalen.

Ook sporters varen wel bij een verminderde koolhydraatinname. Maar er zijn wel enkele zaken waar je op dient te letten, indien je dit op een gezonde en verantwoorde wijze wilt klaarspelen. In dit artikel vind je vast voldoende informatie over het beperken van koolhydraten en geheel gratis weekmenu.

Meer lezenIs het slim om koolhydraten in je voedingspatroon te beperken?

Verschil tussen koolhydraatarm brood en gewoon brood? Inclusief recept!

Verschil tussen koolhydraatarm brood en gewoon brood

In de strijd tegen de kilo’s is de aandacht van diëtisten en consumenten het laatste decennium verschoven. In plaats van vetten zijn koolhydraten nu de grootste vijand van wie afvallen wil. Maar ook om hart- en vaatziekten tegen te gaan is het maar beter om koolhydraten –en dan vooral suikers– links te laten liggen.

Meer lezenVerschil tussen koolhydraatarm brood en gewoon brood? Inclusief recept!

Couscous met zalm en courgette? Uit eigen keuken eenvoudig maar heerlijk!

Couscous met zalm en courgette? Dit is een recept wat wij regelmatig maken in de week om snel, eenvoudig maar wel gezond te eten en vaak is er snel wat over voor de volgende dag! Of makkelijk om mee te nemen naar werk in een bakje of broodtrommel. Dan zit je helemaal goed met deze couscous maaltijd. Klaar om te beginnen?

Meer lezenCouscous met zalm en courgette? Uit eigen keuken eenvoudig maar heerlijk!

Hoe word je breder zonder sportschool? Het kan met deze 5 oefeningen!

Breder worden zonder sportschool: veel mensen vragen zich af of het écht nodig is om aan de ijzers te hangen om breder te worden.

En ze hebben gelijk om hieraan te twijfelen, want je spieren en gewrichten kun je natuurlijk ook gewoon thuis trainen met losse gewichten, kettlebells, een optrekstang en/of vloeroefeningen waarbij je simpelweg je lichaamsgewicht gebruikt.

Meer lezenHoe word je breder zonder sportschool? Het kan met deze 5 oefeningen!