Ontbijt bowl: Avocado Smoothie? Lekker en fantastische bron van vezels!

Ontbijt bowl? Avocado is een fantastische bron van gezonde vetten, maar ook van verschillende nuttige stofjes voor ons lichaam! Door de gezonde vetten is het een sterk verzadigend voedingsmiddel en zou dus veel vaker op het menu mogen.

TIP: ” Easy Protein Aardbei voor stimuleren van Vet Verbranden en een fit lichaam te Krijgen? Heerlijke eiwitshake om de dag mee te starten! Maak gebruik van onze kortingspagina: Begin vandaag met De Easy Protein Aardbei >>

Ontbijt bowl maken?

Ontbijt bowl maken

Met deze smoothiebowl heb je een zowel bere- gezond ontbijtje, als ook een heerlijke start van je ochtend!

Ingrediënten, voor 1 smoothie bowl:

Ingrediënten:

  • 1 bevroren banaan (bevries deze geschild in stukjes in je koelkast)
  • halve avocado
  • 100 ml ongezoete amandelmelk
  • halve theelepel vanillepoeder
  • eetlepel kokosvlokken
  • 1 eetlepel amandelschaafsel
  • handje framboosjes
  • 5 pecannootjes in stukjes gehakt
  • 1 schep Easy Protein, aardbei 100% natuurlijk

Topping:

  • *Schepje muesli of granola
  • *Aardbei, in stukjes

Zo maak je een recept: Ontbijt bowl met Avocado smoothie

  1. Haal de stukjes bevroren banaan uit de vriezer.

  2. Ontvel – en ontpit een avocado en snijd het vruchtvlees in grove stukken

  3. Doe de banaan, avocado, amandelmelk samen met de vanillepoeder en de schep easy protein in een blender en blend het geheel tot een glad mengsel.

  4. Verdeel het mengsel over 2 kommen en garneer met het amandelschaafsel, de kokosvlokken, de pecannoten en de frambozen

Voedingswaarden per portie:

Koolhydraten: 36 gram
Eiwit : 7 gram
Calorieën : 355 gram
Vet : 23 gram

Ik heb een heerlijk weekmenu voor je samengesteld!

Ik ben zelf ook dol op weekmenu’s! Het bespaart mij dagelijks een hoop tijd en ik kan direct zien wat ik de hele dag kan eten.

Avocadobrood

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.